۱۳۸۷ مرداد ۲۲, سه‌شنبه

هاي! مي‌پرسم كسي اينجاست؟

.

- «كسي اينجاست؟
هلا! من با شمايم، هاي! مي‌پرسم كسي اينجاست؟
كسي اينجا پيام آورد؟
نگاهي، يا كه لبخندي؟
فشار گـــرم دست دوست مانندي؟»
و مي‌بيند صدايي نيست، نور آشنايي نيست، حتي از نگاه مرده‌اي
هم رد پايي نيست.

صدايي نيست الا پت‌پت رنجور شمعي در جوار مرگ.
ملول و با سحر نزديك و دستش گرم كار مرگ.
وز آنسو مي‌رود بيرون، بسوي غرفه‌اي ديگر،
به اميدي كه نوشد از هواي تازه‌ي آزاد،
ولـــــــي آن‌جا حديث بنگ و افيون‌ست – از اعطاي درويشي كه
مي‌خواند:«جهـــــــــــــان پيــــر است و بي‌بنياد، از اين فرهاد كش فـــــــرياد»


.

۳ نظر:

ماهور گفت...

چه انتخاب زیبایی از اخوان ثالث

سلام سومنات عزیز!
تولدت مبارک همراه بهترین آرزوها. باشد که لحظه ها هموار و همراهت باشند.

ماهور گفت...

سلام .. صبح چیزی مهم رافراموش کردم. خیلی خوشحال شدم از حضورتان در شکوفه ها ... وهمینطور لطفی که به نوشته هایم دارید.راستش من یه جورایی قدیمی هستم سپاسگزارم از شما سومنات عزیز. سبز باشید.

Brief Encounter گفت...

ياد آهنگ
Comfortably Numb
از پينک فلويد افتادم :

Hello?
Is there anybody in there?
Just nod if you can hear me.
Is there anyone at home?
Come on, now,
I hear you're feeling down.
Well I can ease your pain
Get you on your feet again.